חדשות רכב: המכונית הנמכרת בעולם טויוטה קורולה חוגגת 50

מערכת שורש  יג כסליו, תשעז  12/13/2016

טויוטה קורולה יד שניה יכולה להתאים לכם מאוד
.......................

חדשות רכב: המכונית הנמכרת בעולם טויוטה קורולה חוגגת 50

כשאנחנו בודקים את שוק הרכבים ומחפשים לעצמנו ולמשפחה שלנו את הרכב הבא אנחנו לא מוכנים להתפשר על הבטיחות, לא מוכנים בשום פנים באופן לוותר על הנוחות, לא מוכנים לשמוע על פחות מעיצוב מושלם, רוצים את כל הפינוקים והתנאים הטובים ביותר מבחינת מולטימדיה, מחפשים רק רכב עם שם עולמי בשילוב המלצות טובות וחברה אמינה שעומדת מאחוריו וכל זה במחיר נמוך שלא ישאיר אותנו עם חור בכיס. אז נכון שזה אולי נשמע כמו חלום בלתי ממומש למצוא את הרכב הזה אבל בהחלט אפשר לומר שיש רכבים שיכולים להתגאות בעצמם שהם יכולים לסמן וי על כל אחד מהפרמטרים הכתובים למעלה. טויוטה קורולה הוא אחד הרכבים האיכותיים ביותר בעולם ולא בכדי טויוטה קורולה הפכה במרוצת השנים למכונית הנמכרת ביותר בעולם. חברת המכונית היפנית יכולה להתגאות בכל הדגמים שלה לאורך השנים אבל אנחנו בטוחים שאם הם היו צריכים לבחור את היהלום שבכתר, את הדובדבן שבקצפת, את דגם הדגל שלהם טויוטה קורולה הייתה מנצחת ובגדול. עם ביצועים מרשימים על הכביש מבחינת הנסיעה, עם ביטחון גדול בעקבות מערכת הבטיחות המתקדמת ועם עיצוב שפשוט לא ניתן לפספס בהחלט אפשר להגיד שזה הרכב הבא שלכם במידה ואתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

טיוטה קורולה יד 2 – רכב אמין גם שהוא לא מגיע ישירות מהחברה

בעיקר בשנים האחרונות, התפתחה תרבות קנייה חדשה של רכישת מכונית בישראל וכולם רוצים רק רכבים מהחברה. אם בודקים את השינוי מבחינה רציונאלית בלבד אפשר בהחלט להבין שמדובר כאן בבזבוז כסף מיותר שכן את אותו הרכב אחרי שנתיים או אפילו שלוש אפשר לקבל עם אותה איכות אבל בהרבה פחות כסף. טויוטה קורולה יד 2 היא דוגמה מצוינת לרכב חזק ואמין שגם אחרי עלייה לכביש מציגה לנו נסיעה בטוחה ונעימה לצד בטיחות מקסימאלית ועיצוב נהדר. בניגוד לרכבים אחרים שהבלאי שלהם מגיעה הרבה יותר מהר, טיוטה קורולה יד 2 יכולה להישאר ברמת איכות גבוהה גם אחרי מספר שנים ולכן גם קנייה של טיוטה קורולה בלי הניילון על המושבים היא קנייה חכמה ובטוחה.

חשוב להבין שלמחיר יש השפעה עצומה על ההחלטה שלנו, ישראלים לא אוהבים לשלם יותר ממה שצריך ובהחלט לא אוהבים לצאת פראיירים. טויוטה קורולה יד 2 היא דוגמה מצוינת לכל מי שרוצה לרכוש רכב מצוין שיספק עבורו את כל הצרכים במחיר קטן יחסית ומבלי לרדת באיכות או ברמה. לא חייבים להריח את הריח של החדש כדי לדעת שאתם נוסעים ברכב איכותי שמספק לכם רמה אחרת של נהיגה, אם כבר נהגתם בעבר על טויוטה קורולה אתם מבינים בדיוק על מה מדובר ואם טרם יצא לכם אתם הולכים לקבל חוויה שלא חשבתם שהיא אפשרית בנהיגה.